Direktlänk till inlägg 20 april 2009

en alldeles perfekt dag

Av Frida - 20 april 2009 21:56

Kort skoldag, pallade mig över till karro

hämtade upp Lisade på stan , påbörjade den långa promenaden till kårlgårn längst Falu ån..en fin promenad.

Vädret var med oss, solsken och fågelkvitter.

Vi tog lite kort längst vägen och gjode även reklam för Absence 2.0 med en massa klistermärken.. Lägs vägen hittade vi på en Jonna, hon väntade på Anna och elin , dom skulle sitta och dricka folköl och njuta av de vackra vädret. Så dem hänge med oss till kårlgårn och vi softa , buste, fika och myste tillsammans i solen . En alldeles perfekt dag :)




hur kan man bara bluda för allt

skit i hur man känner och lossas som att inget finns?

Dina ord säger en historia, men din kropp och blickar säger nått annat

vakna upp,  sluta förneka



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 8 maj 2010 22:47

Berätta hur du gör Berätta hur du gör det är en käsnla som du lämnar när du vänder bort din blick berätta hur du gör det är en känsla som du lämnarnär du vänder bort din blickbedet är en känsla som du lämnarnär du vänder bort din blickberät...

Av Frida - 5 maj 2010 08:11

Jag skrattar,leer, glöder lever och njuter. Som en Somrig refrefräng övervinner det onda svävar mina steg framåt. Dansar omkrig, det flöder Musik i mina öron. Undrar om du vet hur mycket jag inspireras av DIG Tack för att du är min vän ...

Av Frida - 16 april 2010 08:29

Förra Helgen var så där behövlig och älskvärdHela fredagen tillbringades tillsammans med GALoch kvällen slutade med efter längtade Mimikry ( 56 spelningar) Ohh jag var alldeles varm och rörd inom mig. och lite skenerad över en viss person och situvat...

du

Av Frida - 4 april 2010 19:51

Tror du aldrig kommer förstå vad du gjort inom mig... Tänt något jag inte kan släcka, för alltid glöder de lite lite lite.... ...

Av Frida - 30 mars 2010 10:51

So is it goodbye? Is it time to set you free? Is it time to let it fly? Is it time to let it bleed We used to take turns To cover up the pain Deep below it burns And the fellin' still remains You're gonna find someone new I really hope you do 'Caus...

Ovido - Quiz & Flashcards