Alla inlägg den 11 november 2009

Av Frida - 11 november 2009 11:13

Nu har de gått några veckor sen sist , och kanske skulle jag bli bättre på detta att uppdatera ?!!
eller så spelar de ingen sörre roll.


I fredags var de en riktigt toppen dag faktiskt, jag min andra tatuering.
En supermario stjärna på sidan av foten  och jag är så jävla nöjd och stålt !
Nu undrar kanske alla om de gjorde ont, svaret är nja.. man röck mest till hela tiden , så de blev jobbigt att göra den med alla ryckningar. Utöver de nej.
Sen på kvällen blev det Mimikry + aktivt hjärnsläpp på S2 tillsammans med Emma & Pontus.
Som jag har längtat efter att se Mimikry igen och speciellt med Emma, men som sagt de är aldrig samma sak utan Josse. För de senaste delev av året har vi bara varit FE och inte FEJ . Men du Josse du är med oss på spelningarna , det vet jag.


Nu har halva veckan gått och jag har dragit på mig en jävla förkylning, ligger och hutrar och har feber.
Inge kul, känns som allt kommer precis opassade. Hade sett framemot att åka till hosjö idag träffat Pontus så klart men också skulle kanske min kära vän Rick hälsa på. Jag har längtat efter att umgås med den karln, han är ju ett riktigt jävla charmtroll , så jävla härlig:)  Men nej nu blir de inte så.. Åka hem till päronen och vila upp mig.

Har en viktigt redovisning på fredag också.. som vore bra om jag var med på, får väl hoppas att jag är piggare tills dess.. Jag hoppas jag är piggare tills helgen, jag vill vara här hemma i Leksand och umgås med Sandra.

Sandra  som dessutom är en av dom få här jag känner tilllit till, för de är ju faktiskt hon som får mig på bättre humör när dagarna känns för tunga och tankarna för många. Får mig att orka lite extra och ge gärnet. En insperations och energikälla för mig.


Nu när man ligger i sägen och bara ligger , ligger och ligger är det musik som gäller
http://www.myspace.com/theorichards http://www.youtube.com/watch?v=e56JzgCtXiw

så blir man en gnutta gladare ialf.

Vi hörs

Fritch

Ovido - Quiz & Flashcards