Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Frida - 21 mars 2010 21:45

Okej känner väl att det är dags för en Uppdatering om livte
för visst har det gott många veckorsen jag slutade på Cozmoz och återvände till Skolan.
hann inte mer än att sluta praktiken och börja skolan igen
Då det blev en massa flytt och flytt.
Nike eller inte jag heller ville bo kvar i Leksand, så
Ja vi lämnade söderbacken och stugan..
Jag trodde jag Packade för en tugn hem flytt till Bäsna och mamma och Pappa.
Men det varade inte länge , 2 dagar var jag hemma med mina saker.
Sen Vipps , Kom räddningen
på 2 dagar var det titt och kontrakt skrivning på en fin lägenhet i Borlänge.
Ja :D så nu har man drygt varit Borlänge bo i snart en månad, och det känns helt fantastiskt. Känner mig så fri, plötsligt kan jag ta mig vart jag vill utan att vara beronde av någon . Helt underbart!

De känns som livet flytter på :)
Ja som inte det vore nog... Förre Veckan flyttade Sandra in för ett tag framtid nästa LIA. Mår man inte bra där man bor, klart att Jag ställer upp.
Så nu lever man med världens Bästa Sambo Sandra.
Tack gumman för att du ger dagarna lite mer färg :)

" klarar man inte av att vara ifrån varandra sitter man i samma rum och skriver med varandra på FB"


Nu idag anlände världens Bästa kvinna till Dalarna , och jag ser så framemot att få träffa dig igen Poos. Jag saknar dig så mycket!


Åh det känns att våren börja närma sig, för det börjar hända saker
Plötsligt händer det!
Känslor, rörelse , händelser, Liv.
Den 9 april är det Mimikry och DLK, den 24 april Mimikry Releasparty i Rättvik.
Och det kan bara Öka men underbara händelser mot våren och sommaren.


Ovido - Quiz & Flashcards