Direktlänk till inlägg 4 juni 2009

Mysig klassfest och lite annat

Av Frida - 4 juni 2009 22:11

går dagens klass/grill fest var lyckad och mysig, vi saknade endast 3 personer var av två har valt att vara på swedenrock, och en inte hade sjuks.

Ialf alla åkte hem till vår klassföreståndare glen och grilla, spela bool , snacka , myste och skratta.. Vi fick tårta som Glen och Johan bakat och dom fick skit snygga kort på oss.. Och glen fick ett med alla namn så han ska komma ihåg våra namn,klockrent!
Stämnigen var bra och jag tror vi alla njöt av den trevliga kvällen.Vi var kanske lite trötta och sega på slutet men de kanske har sin förklaring eftersom vi slitet så nu på slutet.
vid 11 tiden drog typ alla och jag sov hos Kimba.

Jag är grymt nöjd med kvällen, nu är vi en dag närmare slutet på Mp3b.


Idag var väl dagen jävligt onödig och otråligt seg.
Alla varkade ha vara urladdade på batterier och trötta sen kvällen hos glen.

och jag måste erkänna de känns så sjukt onödigt att åka till skolan när vi ändå inget har nått där att göra, vi sitter ju bara av tiden för att lärarna inte får ställa in lektionerna, riktigt Idiotiskt. Tur att klassen är där , bästa folket  Mp3 <3

De enda vi ha gjort hela dagen var att fika, titta på emsambelgruppen när dom upptäde och sen fika igen.. Lovade dag nej..
Och en eller kanske två posetiva saker med dagen 1 . Jag fick veta att jag klarade av att Hålla mitt VG i foto C , så VG i alla fotokurser, nöjd!
2. Tvåan är Bäst, MVG i projektarbete! Woohooo, läraren så att de märktest att jag verkligen lagt ner krut och tid på de och velat de fullt ut. Och ja de kan jag lovat att jag gjort. Han sa även att de få som lägger ner så mycket kropp och själ och tid i sina projket  som jag.. Va ska man säga , bara tacka och Bocka. GRYMT NÖJD! välförtjänt efter allt slit!


Nu snackar jag med världen bästa walle och försöker planera in när jag ska åka till Mora och leka igen. :)
Imorgon blir de nog kanske grill hos jennie och sen kommer nog dahlin och chris in till Falun , fina grejer <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 8 maj 2010 22:47

Berätta hur du gör Berätta hur du gör det är en käsnla som du lämnar när du vänder bort din blick berätta hur du gör det är en känsla som du lämnarnär du vänder bort din blickbedet är en känsla som du lämnarnär du vänder bort din blickberät...

Av Frida - 5 maj 2010 08:11

Jag skrattar,leer, glöder lever och njuter. Som en Somrig refrefräng övervinner det onda svävar mina steg framåt. Dansar omkrig, det flöder Musik i mina öron. Undrar om du vet hur mycket jag inspireras av DIG Tack för att du är min vän ...

Av Frida - 16 april 2010 08:29

Förra Helgen var så där behövlig och älskvärdHela fredagen tillbringades tillsammans med GALoch kvällen slutade med efter längtade Mimikry ( 56 spelningar) Ohh jag var alldeles varm och rörd inom mig. och lite skenerad över en viss person och situvat...

du

Av Frida - 4 april 2010 19:51

Tror du aldrig kommer förstå vad du gjort inom mig... Tänt något jag inte kan släcka, för alltid glöder de lite lite lite.... ...

Av Frida - 30 mars 2010 10:51

So is it goodbye? Is it time to set you free? Is it time to let it fly? Is it time to let it bleed We used to take turns To cover up the pain Deep below it burns And the fellin' still remains You're gonna find someone new I really hope you do 'Caus...

Ovido - Quiz & Flashcards