Direktlänk till inlägg 22 juni 2009

uppdatering

Av Frida - 22 juni 2009 21:05

de här hänt mycket sen sist..

Jag har tagit studenten. Studentveckan var ruskigt rolig om inte tala om studentagen. Finns så mycket jag skulle kunna säga men jag gör de kort, dagen var underbar. champange, tårar, skratt, skratt skrick och mysiga studen. För vi har tagit studenten för vi har tagit studenten, fy fan va vi är bra !!!!!

Tack MP3b för tre underbara år<3

Va lyssar vi på MP3!!!!


Dagen efter när alla andra var på Bal jobbade och Chris på Rockstad Falun.

Världens lättaste jobb, men roligt och fick ju lära känna björn också.

Min fråga är .. Hur fan lyckas killar alltid se äldre ut än va dom  är :O

Dagen rullade på fint och tillslut hamnade vi hemma hos Dahlin, efter att varit orolig och letat efter en full strandberg över typ hela stan.

Hahha de visade ju sig sen att han hamnt i Fylle sen den jävel;)

natten forstsatte i bra stämning med gitarr spelade och film , grabbar ni är grymma <3


va har vi mer , ja juste jag fyllde 19 och inge mer med de..

firade födelsedagen dagen efter i rättvik med Chris, Dahlin, walle och emma för att titta på Mimikry x2 

tyvärr fick inte små grabbarna följa med in sen på kvällen, är man inte 18 så är man inte :P men dom stanna så glatt i bilen tills vi kom.

Åkte till falun och sov, stanna där två  dagar.. Slappa dagar med mycket skratt och mys.


NU, ja nu ligger jag hemma i soffan och hoppas att jag ska bli frisk.

Leggat hemma fyra dagar nu och yrat och yrat, antaligen bihåleinflamtion. Inte kul att leka med .. Ja jag måste bli frisk NU , kan ju inte missa peace and love.
Krya på dig nu frida för fan !!!!!


Fritch


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 8 maj 2010 22:47

Berätta hur du gör Berätta hur du gör det är en käsnla som du lämnar när du vänder bort din blick berätta hur du gör det är en känsla som du lämnarnär du vänder bort din blickbedet är en känsla som du lämnarnär du vänder bort din blickberät...

Av Frida - 5 maj 2010 08:11

Jag skrattar,leer, glöder lever och njuter. Som en Somrig refrefräng övervinner det onda svävar mina steg framåt. Dansar omkrig, det flöder Musik i mina öron. Undrar om du vet hur mycket jag inspireras av DIG Tack för att du är min vän ...

Av Frida - 16 april 2010 08:29

Förra Helgen var så där behövlig och älskvärdHela fredagen tillbringades tillsammans med GALoch kvällen slutade med efter längtade Mimikry ( 56 spelningar) Ohh jag var alldeles varm och rörd inom mig. och lite skenerad över en viss person och situvat...

du

Av Frida - 4 april 2010 19:51

Tror du aldrig kommer förstå vad du gjort inom mig... Tänt något jag inte kan släcka, för alltid glöder de lite lite lite.... ...

Av Frida - 30 mars 2010 10:51

So is it goodbye? Is it time to set you free? Is it time to let it fly? Is it time to let it bleed We used to take turns To cover up the pain Deep below it burns And the fellin' still remains You're gonna find someone new I really hope you do 'Caus...

Ovido - Quiz & Flashcards