Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Frida - 1 oktober 2009 18:00

jag frågar och frågar men får inge svar
vad ska de bli av med mitt liv?


Jag lyssnar på Asta och dampar ur mig alla känslor som finns inom mig just nu...
skulle vilja skriva ur mig allt, gråta ur mig allt
behöva ringa och bara drälla ur mig allt, allt allt allt

Fan de inte lätt att vara Fritch ibland, tankarna och känslorna är för många
" jag tänker alldeles för mycket för mitt eget bästa" som en god vän sa till mig engång.


Imorgon får jag träffa Poos
kanske helena också. GUD va jag behöver de!
träffa vänner som förstår och verkligen vet hur jag fungerar, vet hur man hanterar mig och alla känslor och tankar som jag bär, hanterar mitt humör och gör mig så mycket glad, berör och ger mig energi .

Men ursch va jag saknar Gymnasiet, vännerna där, folket och stämnigen.
De är inte lätt att bli vuxen och flytta till en ny plats.
Har inte funnit lunget, trots att jag har en rutin om dagarna..Men dom är lätta att leva efter. Gå upp äta frukost , skolan , komma hem göra mat glo på tv och sen sova.. så fortsätter dagarna.

Jag behöver komma bort och andas, få in frisk luft i själen

Få in skratt.. minns inte när jag asgarvade så där fult som alla vill att jag ska skratta mer av . Ja ni vet de där andingsproblem skrattet.. De skrattet !
Jag har nog inte vissat de än, har bara varit halv skrattade dom senaste veckorna... eller så känns de så för att jag har en neråt dag idag.

Jag behöver träffa alla mina cpmänniskor, träffa Poos , Helena , Löken ,Karro , Jennie, Acke, Pontus, Chrisse, Walle med mera... Aaaaaaaaaa... skjut mig jag är en björn!!



Men inne här finns något ingen verkar bry sig om
Och det är min sång.

Ovido - Quiz & Flashcards