Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Frida - 28 januari 2009 12:27

I wanna go home.. Hem slå på Nintendot,Gamla kära NES. Bädda ner sig i sängen med huvudet riktad mot tv och benen i huvudändan,Spratla med fötterna och bli lite panik slagen av att man gör något dumt och klantigt på Super mario Brus 3. Det skulle sitta så fint nu och helst skulle Poos vara med, så vi kan skrika och få panik ihop. Jag och Poos är bäst på mario.. Hehe ( eller försöker intala oss att vi är det )

Jag har så lätt för att vara mer inne i spelet när någon annan spelar än när jag själv spelar. Jag sitter och håller  i min dosa, följer med kroppen i varje rörelse och hoppar till . Väldigt lustigt när man tänker på att de faktiskt då inte är jag som spelar, men kul är det.

Men just nu idag i denna stund sitter jag i skolan och väntar på Karro som borde bli färdig med sina bilder snart.. ( kan ju alltid hoppas)

Vi ska hem till henne och plugga, käka , sova

Och förhoppingsvis spela lite Mario cart på nintendo wii, och då gör det ju faktiskt inget om jag följer med i rörelserna med kroppen :)


Fritch



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards