Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Frida - 29 januari 2009 20:18

Jag vet inte riktigt vad det är med mig idag.. inget känns riktigt som det ska. Är alldeles borta ,off och tanksprid, så mycket som rullar i mitt huvud just nu, skola, efter studenten, tvivel, Simon m.m

Kanske är mest bara menspiss humör som gör mig så här off och nere eller ? för riktigt bra dag har det väl inte varit? Fast de förstos är jag tanksprid och lite off brukar inte dagarna bli det bästa , speciellt inte såna här förvirrade tankar.


Jag vill kunna släppa tankarna om simon en liten stund, men de är väldigt svårt. Dom finns där än och jag kan fortfade inte förstå att du lämnat oss, att du faktiskt aldrig mer kommer återvända till oss som älskar och saknar dig. Vissa dagar känns mer tunga än andra och ibland önskade jag att jag bara kunde ligga kvar i sängen få vara ensam och ledsen, få ur mig min sorg.

Men jag har för mycket " jag måste sköta skolan i mig" , vilket ioförsig är bra, men de gör inte saken bättre om jag mår dåligt av de.

Och sorgen efter dig simon kommer aldrig försvinna, men tillsist kommer den över gå till ett vackert minne och jag kommer minnas dig och lee.

Vi fick låna en stjärna.


Dig, jag borde verkligen vara glad att jag har träffat dig.

och jag har verkigen saknat dig, men jag kände mig mest glömd idag.

Åh jag hatar att tänka, för bara för att jag hade en tanksprid dag idag

kändes allt bara dåligt så som att du inte bryr dig mer..för att du inte var lika glad som du brukar, men alla har vi bra och dåliga dagar och jag viste att du var trött.  AAaaaa jag förstör för mig själv, gör mig själv ledsen, orolig och besviken i onödan.

För varför skulle du inte bry dig, tycka om mig och skulle vilja vara med mig?

Mamma mia har nog rätt, jag tänker alldeles för mycket ibland, oroar mig i onödan.


Fritch

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards