Direktlänk till inlägg 8 oktober 2009

Börjar bli stor nu.

Av Frida - 8 oktober 2009 17:25

Det är läskigt när man inser att de man kände " hemma " inte alls känns så längre utan mer obekant och ensamt.
Tänk att Falun som jag tänk som mitt hem i 3 år kändes så otroligt okänt , som att jag glömt och lämnat bort känslan i staden... Där har jag i 3års tid känt mig trygg , glad och välkommen..
men jag vet inte hur jag ska förklara mer än att igår när jag åkte dit att de inte alls hade samma härliga känsla innom mig utan mer som en klump i mig, en ledsen sådan.
Jag insåg då plötsligt att jag lämnat falun som " hem " samtidigt som jag tog studenten och skiljdes från allt.
Skiljdes från klassen, vännerna, tryggheten .


Ja jag vet vännerna kommer alltid finnas kvar, ialf dom jag väljer ska finnas kvar.
Jag vet jag vet jag vet... Men ändå .


Jag blir förvirrad i mig själv när jag förstår att jag är stor nu, jag har tagit studeten, jag har flyttat hemifrån och jag har flyttat till en helt ny kommmun.

Vänner har börjat jobba, flytta och dragit och gått sin egen väg , börjat på sina egna själv ständiga liv.
De är känslomässigt jobbigt att bli stor och inse allt detta .. 
Bara Tanke att " jag är stor nu på väg in i vuxen livet" är riktigt skrämmade.


Men man kommer väl över sina tankar och börjar leva som vanligt snart igen.

Walle Hjärtat du behöver inte vara Orolig allt Ordnar sig .
tack för att du finns du förgyller verkligen mina dagar . <3

Kom hem snart , jag saknar dig.



Min sambo har  åkt till Amsterdam idag över helgen, så jag har min stuga själv ett par dagar.
Riktigt skönt :)

// Fritch



 
 
Ingen bild

POOS

9 oktober 2009 09:12

vi har alla gått skilda vägar, men det spelar ingen roll hur långt avståndet är. Lita på det så löser sig allt.

 
Ingen bild

Walle

20 oktober 2009 09:07

jag saknar dig också!
avstånd är jobbigt. Men vänskapsband är töjbara! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 8 maj 2010 22:47

Berätta hur du gör Berätta hur du gör det är en käsnla som du lämnar när du vänder bort din blick berätta hur du gör det är en känsla som du lämnarnär du vänder bort din blickbedet är en känsla som du lämnarnär du vänder bort din blickberät...

Av Frida - 5 maj 2010 08:11

Jag skrattar,leer, glöder lever och njuter. Som en Somrig refrefräng övervinner det onda svävar mina steg framåt. Dansar omkrig, det flöder Musik i mina öron. Undrar om du vet hur mycket jag inspireras av DIG Tack för att du är min vän ...

Av Frida - 16 april 2010 08:29

Förra Helgen var så där behövlig och älskvärdHela fredagen tillbringades tillsammans med GALoch kvällen slutade med efter längtade Mimikry ( 56 spelningar) Ohh jag var alldeles varm och rörd inom mig. och lite skenerad över en viss person och situvat...

du

Av Frida - 4 april 2010 19:51

Tror du aldrig kommer förstå vad du gjort inom mig... Tänt något jag inte kan släcka, för alltid glöder de lite lite lite.... ...

Av Frida - 30 mars 2010 10:51

So is it goodbye? Is it time to set you free? Is it time to let it fly? Is it time to let it bleed We used to take turns To cover up the pain Deep below it burns And the fellin' still remains You're gonna find someone new I really hope you do 'Caus...

Ovido - Quiz & Flashcards