Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Frida - 3 mars 2009 17:16

Jag undrar när man egetligen vet vad man vill bli...

Kommer de en stund, ett ögonblick, en känsla så stark som säger *klick* och säger åt en DET HÄR ÄR MITT KALL, det är det här jag ska göra och lägga ner själ och tid på.. !? Eller är de en vild chansing man går efter ?!

Alla blir så imponerade över att jag har någon idé om  vad jag skulle vilja göra och gör det till världens störta sak, dom får de att låta så erhört större än vad det är

" OH FRIDA HON VET VAD HON VILL, FRIDA HON SKA BLI.."

Men jag är väl inte säkrare än någon annan, jag vet inte vad jag vill alla gånger,och jag har många tankar och funderingar just nu... rätt eller fel val?

Visst jag känner just nu att jag vill jobba med musik på något vis,

för nu musiken en viktig del av mitt liv, något jag lever för...

Och ja just nu är min magkänsla att jag ska gå på Boomtown och läsa till ljustekniker, men jag har även tankar på att läsa till projektledare..  så säker är jag inte på långa vägar men jag har valt att gå på Magkänslan för de är ju alltid värt att testa. Det kan ju faktiskt vara de som säger *Klick* för en själv.

Jag vill göra det som jag mår bra av och kan glädja mig åt.

snälla ni, sluta säg att jag VET vad jag SKA bli, för det vet nog ingen. När jag själv vet och hör mitt *klick* då lovar jag att jag säger till och lever upp till det.

--------------------------------------------------------------------

Just nu är Poisen Heart- Ramones, min favorit låt

och Sportify min bästa leksak, ett program man kan lyssna på musik från hela världen, helt gratis . Helt underbart, för er musik älskare skaffa det!

Fritch

Ovido - Quiz & Flashcards