Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Frida - 17 mars 2009 18:20

helt inne på nya spår..

som jag nämnde i nått tidigare inlägg gick jag ju igenom en massa utbildingar på praktiken, och många kändes lockade.

Just nu är att gå och läsa till upplevelseantripenör ett väldigt lockade alternativ. Linjen låter skit spännade, roligt och sånt jag vill hålla på med.

Dock är utbildingen i Leksand, och de är ju inte min favorit plats i Dalarna, men de kanske man kan leva med, nära dit ialf.  Så det är nått som tåls att fundera på nu in i det sista.. shit snart ska alla ansökingar vara inskickade och klara.. :S Jisses va tiden rullar på snabbt.


I övrigt har jag fixat ett bra sätt att få in lite extra pengar, och pengar behövs alltid.

Ska försöka boka spelingar till ett band, det känns roligt men lite läskigt.

Men det ska nog gå bra :)


Fritch

Ovido - Quiz & Flashcards