Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Frida - 4 maj 2009 14:05

Kan de inte bara komma med ett besked om att jag fått sommarjobb, så jag kan jobba och få ihop tillräckligt med pengar att jag bara kan dra iväg någonstans i slutet av augusti, förhoppningsvis Grekland med min Favorit grek och Jocke och Mira.



jag vill sluta skolan nu, ta studenten , känna att jag har klarat av skiten och vara nöjd med min insats i 3år... Lämna tiden bakom mig börja om på nytt. Börja ny skola, ny stad nytt liv, börja leva om på nytt.


Jag orkar med att leva i dessa lögner och falskheter, men jag antar att den världen finns var man än vänder sig, alltid finns de någon som kommer vända sig emot än och vill göra en illa..



Jag ska ta ett tåg bort , långt lågt bort

lämna tiden i min rygg, bludar.
Tiden vet var jag hamnar.

Ovido - Quiz & Flashcards