Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Frida - 5 maj 2009 10:42

jag vill vrida tillbaka tiden, stanna där, där mitt bland molnen av lycka.
precis där ingen kunde rasa min värd, där jag trode livet var en dröm, där allt var som en vacker melodi, toner som talade för sig själv hur bra det var.


Jag förstår inte vad jag håller på med, vad tiden vill att jag ska göra.

vad som håller på att hända, vad som sker , här , nu och runt omkring mig.

Jag vill kunna fortsätta leva i min dröm,låta tiden visa mig min väg,men jag tror jag har tappart bort mina fötter.vägen leder ditåt, så varför följer inte mina fötter med?


Jag är rädd, riktigt rädd..



Broken wing
Empty glass
Words that scream and bounce right back
She says, you know
We'd all like to rearrange

I wish I could fix you
And make you how I want you
I wish I could fix you
And I wish you could fix me


Ovido - Quiz & Flashcards