Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Frida - 31 maj 2009 20:43

Nu har jag haft fyra helt gryma dagar.

Torsdag
Det hela började i torsdag, jag lämnade in allat de sista skolarbetet, så nu är jag helt klar och redo att ta studenten..
På kvällen hade vi musikcafé FEJ, och de fick den perfekta avslutningen.

Rävsax och Dökött många många stjärnor till dem! De var verkligen värt allt slit och pengar och Båda bandem gjorde gryma upptränaden, och lite extra fränt att Tobba ur rävsax fick vara med och spela med dökött. Va man såg hur lycklig han blev ! :)


Som pricken över i:et dök Världens Bästa GAL (emma) upp utan att varken jag eller Josse viste nått om, nog för att jag hade mina misstankar.
Så ja sista gången på FEJ kunde vi verkligen säga att vi var hela HELA FEJ var på plats: Frida Emma Josse.


Kvällen var kanon och ja med min charm fick så klart chris från rävsax som lite extra beundrade över kvällen och jag fick vara hans sötnos.
Så när kvällen slut hade jag ett mycket stor leende på läpparna, kvällen var helt underbar, mysig stämning, ganska bra med folk, mina bästa vänner var  i min närhet och jag fick ett helt band som nya vänner.


Fredagen

Vi hade Videofestival, solen sken och alla var på toppen humör.

Alla samlades på gräset på lunchen och hade stor media ring och myste och fika, riktigt trevligt.. Sen mitt i alla filmer och jobb yran dyker en rosa mössa upp och ett söt ansikte som jag kände igen.. Javisst där stod chris framför mig och ger mig dagens värmades kram.


Jag jobbar de sista , snacka med chris och senare följde jag med chris till stationen och möte upp resten av bandet ( alla utom tobbe) . Vi drar hem til Dalhin, drar till arenan och lyssnar på broder tuck och softar, skrattar och snackar . vid 22 tiden drar jag hem, mycket nöjd med dagen  :)


Lördag

Börjar dagen med att köpa en tårta till rävsax, dom fyrade 1 års dag med bandet, så kände mig extra snäll och skulle bjuda dem på tårta.

Vid 13 tiden drar jag med bussen till Falun och seaside, på bussen hittar jag på karro, malin, emelie och Tomas.
Jag och karro drar direkt till seaside, kollar runt lite sendan dyker mina rävsaxar upp och jag visar dem tårtan dem fått.. Mycket förvånade( trode jag skojade med tårt grejen) Dagen rullar på bra , tittar på massa bra band och mycket härligt folk, vänner överallt. Massa Media älskade undar och annat härligt folk :D


Då kommer jag på Walle ska ju vara här, jag kollar efter en grön kam men nejsute han har ju en svart och där dyker han upp och jag omfamnas av en kram. Walle är bara för goo.


16 10, spelar rävsax och dom för en grym speling, FEJ var där och gjorde publikplan farlig ! wooohooo rävsax!! ;);)


 Resten av dagen hänger jag med mina rävsax pojkar och över allt träffar jag vänner , så jag minglade runt en hel del. Rävsaxarna tyckte jag kände alla, vilket var jävligt kul för , de måste verkligen ha kännt så för dem . För var vi en gick så hejade jag på folk.


Ja och visst visade pojkarna kärlek till mig, HELA dagen blev jag över sprutat med vatten , enda in i dom sista timmarna blev jag sprutad med vatten. De är kärlek de <3


22 30, var kvällens HÖJD PUNKT MIMIKRY!
Som jag skrev, som FEJ var närvarade som jag var lycklig som jag hade gåshus som de kryllade av kärlek i luften. Josse fick en fin födelsedags present av oss och Mimikry , Hon fick Min sång till sig. Toppen present<3

Ja vad ska man säga, de var så grymt underbart och härligt drag så man blir alldeles lycklig i själen. Mimikry är mitt liv <3


Jajuste, citatet för dagen blir " Du jag måste säga, Du har den snyggaste rygg tattueringen jag sett " De kom en 30-40 man och sa till mig. Som man kände sig stålt och glad !


Ja seaside är en toppen festival och iår kändes den extra lyckad, jag hade så jävla kul, så glad i magen  och kvällen slutade hemma hos rävsax dalhin med pojkarna.


Söndag

Så idag då, då vaknade man i soffan hemma hos Dalhin med att en chris pillar en i håret. Hur gulligt som  helt, ett söt litet ansikte som sticker upp när man öppnar sina ögon.
Jesper påstår att jag snarkade men jag hörde att de var chris.
Vi var slöa och tittade på simpsons, vi missade bussen in till stan med en halv minut men lyckades tillslut få sjuks och hinna med tåget mot borlänge och ludvika.  I Borlänge blev de Hej hej då rävsax och Ja kramar värmer alltid .. hi hi hiiiii ;) Tack rävsax, ni gjorde min helg till en av dem bästa på länge. Fyra dagar med rävsax, vilken lycka ! :D


Ja nu trode ni de var slut men nej, Jag fortsatte dagen hemma.
lagade mat, för här skulle minnsan de bjudas på kycklig och ris till Jocke, mira och greg. 18 dock dom upp och vi käka, snacka och hade allmänt mysigt och trevligt, tack och bock för kvällen.

Så jag kan lungt säga att jag haft en UNDERBAR HELG!
Tack alla , ni är guld! <3


Fritch


Ovido - Quiz & Flashcards