Direktlänk till inlägg 31 januari 2009

Utgång

Av Frida - 31 januari 2009 17:27

går kvällen var sjukt kul, alla planer gick inte som planerat. Det blev inge förförförfest eller knappt förförfest för vi tog för lång tid på oss att göra oss i ording och karro är segast i världen, jag och Jennie han ju en kort stud.

Vid 7 begav vi oss mot den riktiga förfesten hos Sanne. Möte upp resten av gänget på bussen osv... Vi var Elin, Elisabeth, Jonna , Minni, Karro, Jennie,sofie,Jag , Kate Sanne, Andre , sickan och två andra folk.

Förfesten var skoj trots att Sanne precis hade flyttat in och ingen musik kunde fixat, men det behövs ju knappast när ett gäng Mediahoror festar.Vi stojade och stimmade och hade allsång.

Alla var pepp, för de inte ofta så många i klassen festar ihop och därför kändes de extra bra .

Jennie gjode konstigt nog ingen naken chock men kissade i durchen. Är vi förvånade ?! NEJ!!



Väl på krogen infamnades jag av mina älskade norrläningar , Mjöl och Helena. Mina två rödtåttar, dom hade hitta på nå töntar som bjöd dom på sprit, woohoo gratis är gott.

De fanns även lite anat kul Mediafolk och annat folk där, skoj skoj.

kvällen var fylld med asgrav, skit snack , dansade och folk var allämt bisexuella, Ha ha ha sånt gillar vi. Bäst var Ispussarna, eller hur Helena? ;)XD

Det var en så sjukt lyckad kväll

och den slutad sovades på Karros soffa .


Vi bestämde under kvällen att vi skulle försöka göra så mycket saker tillsammans med klassen som möjligt innan studenten och det tycker jag låter som en riktigt bra Idé, hoppas det blir så .


Jag måste tipsa om ett grymt bra punk band från Borlänge.

Toxic Lab Rats, Lyssna och njut http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=253966417


Fritch

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 8 maj 2010 22:47

Berätta hur du gör Berätta hur du gör det är en käsnla som du lämnar när du vänder bort din blick berätta hur du gör det är en känsla som du lämnarnär du vänder bort din blickbedet är en känsla som du lämnarnär du vänder bort din blickberät...

Av Frida - 5 maj 2010 08:11

Jag skrattar,leer, glöder lever och njuter. Som en Somrig refrefräng övervinner det onda svävar mina steg framåt. Dansar omkrig, det flöder Musik i mina öron. Undrar om du vet hur mycket jag inspireras av DIG Tack för att du är min vän ...

Av Frida - 16 april 2010 08:29

Förra Helgen var så där behövlig och älskvärdHela fredagen tillbringades tillsammans med GALoch kvällen slutade med efter längtade Mimikry ( 56 spelningar) Ohh jag var alldeles varm och rörd inom mig. och lite skenerad över en viss person och situvat...

du

Av Frida - 4 april 2010 19:51

Tror du aldrig kommer förstå vad du gjort inom mig... Tänt något jag inte kan släcka, för alltid glöder de lite lite lite.... ...

Av Frida - 30 mars 2010 10:51

So is it goodbye? Is it time to set you free? Is it time to let it fly? Is it time to let it bleed We used to take turns To cover up the pain Deep below it burns And the fellin' still remains You're gonna find someone new I really hope you do 'Caus...

Ovido - Quiz & Flashcards