Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

skit göra och en massa garv.

Av Frida - 10 mars 2009 18:33

jag kan väl erkänna att jag kanske inte får dom roligaste uppgifterna just nu på min praktik.

Igår sorterade jag musik tidingar, så nu är de minnsan ordning i hyllorna.

och idag har letat efter liknade utbildingar till boomtown. Och detta letade gjode att jag upptäckte lite mer roliga utbildingar, ja så nu är det väl bara att tänka och bli ännu mer fundersam . Sen fick jag  panta burkar för fullt. 171,50:- fick jag ihop och de närmare sakt över 300 burkar. 300 :O !!!! fattar ni hur stor den jävla säcken var eller ?! GIGANTISK!!! Så nu är jag pant kungen heheh :D

Dagen slutade med ett ganska intressant möte om ett arrangemang, skoj skoj.


Det bästa med min praktik, är ju lätt människorna.

Mia som går runt och trallar, sjunger och barnslar sig hela dagarna

och Christine som är sprallar runt och är superglad.

Sen har vi karlarna, som lyssnsar högt och tydligt på olika sätt att säga saker på...

Idag lät de så här i Högtalarna" Runka, Onanera, pulla,snopp, kuk, penis med mera. Omoget, men shit så roligt ;)

Det blir en hel del kaffe & skit snack också, så det blir helt klart mycket garvade om dagarna. :D

Wooohoooo, som mia hade sakt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 8 maj 2010 22:47

Berätta hur du gör Berätta hur du gör det är en käsnla som du lämnar när du vänder bort din blick berätta hur du gör det är en känsla som du lämnarnär du vänder bort din blickbedet är en känsla som du lämnarnär du vänder bort din blickberät...

Av Frida - 5 maj 2010 08:11

Jag skrattar,leer, glöder lever och njuter. Som en Somrig refrefräng övervinner det onda svävar mina steg framåt. Dansar omkrig, det flöder Musik i mina öron. Undrar om du vet hur mycket jag inspireras av DIG Tack för att du är min vän ...

Av Frida - 16 april 2010 08:29

Förra Helgen var så där behövlig och älskvärdHela fredagen tillbringades tillsammans med GALoch kvällen slutade med efter längtade Mimikry ( 56 spelningar) Ohh jag var alldeles varm och rörd inom mig. och lite skenerad över en viss person och situvat...

du

Av Frida - 4 april 2010 19:51

Tror du aldrig kommer förstå vad du gjort inom mig... Tänt något jag inte kan släcka, för alltid glöder de lite lite lite.... ...

Av Frida - 30 mars 2010 10:51

So is it goodbye? Is it time to set you free? Is it time to let it fly? Is it time to let it bleed We used to take turns To cover up the pain Deep below it burns And the fellin' still remains You're gonna find someone new I really hope you do 'Caus...

Ovido - Quiz & Flashcards