Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Frida - 2 februari 2009 21:03

Jag avskyrr att jag ska ha en tony som inte kan hålla sin lägenhet någorlunda rent,inte extremt rent så de blir över drivet och pedantiskt utan rent som en vanlig människa . Men , NEJ!  Förjävligt ett jävla hopplöstfall, jag borde anmälla honom till nått sånt här pogram på tv där dom röjer lägenheten ...

Nu tror väl alla att han är en jävla slusk , men det är han inte, han är hur bra och ordentlig som helst i övrigt förutom när de gäller att städa hans lägenehet. JAG är den som får lida av det . Dammallergi, jo tack. Visst jag brukar inte reagera så mycket när det är "normalt" dammigt, men nu när det är extremt mycket i luften börjar det stickas i kroppen bara jag kommer dit. I natt var det värre än vanligt, hela kroppen kliade, ögonen, ansikte , armar ben , Precis över allt klidade och stack. I morse när jag vaknade hade jag utslag över hela armarna, naken och hals.Värst av allt var att jag hade svullnat upp runt ögonen , var alldeles röd. Det vänstra ögat kunde jag inte ens öppna. Det var inge vaker syn, snacka om aktraktiv .

Detta resulterar till att jag måste panik dammsuga mitt rum, för har jag en gång fått en allergichock , blir jag extra känslig och det dröjer någon dag innan det lägt sig. Så nu har jag dammsugit och bäddat om så förhoppingsvis kan jag sova en smärt fri natt.


För överigt blev det inge simming idag, det var fullt för klasserna har börjat simma. Så vi bastade i 2 timmar iställe, vilket var riktigt skönt och uppfriskade. Vi tar simmingen på onsdag iställe och eftersom Willy skulle simma med sin klass nästa Måndag bestämde vi oss för att vi drar till Aqoua Nova då och leker och stimmar i ställe :)



Idag skulle du bli 19 vännen

Och på fredag är det din begraving.

Jag kan fortfade inte förstå att du lämnat oss men

 jag hoppas du är på en bättre plats nu.

Jag saknar dig , vila i Frid Simon <3


Ovido - Quiz & Flashcards