Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Frida - 9 januari 2010 17:45

ett helt årsen nu..

Jag fortfade inte, vill fortfarande inte förstå...

Du är borta och kommer aldrig mer tillbaka...

Överallt möter jag saker och minnen påminner mig om dig.

Minnen från småbarn till stora tuffa tonåringar... ( för man är tonåring ändå tills man är 20)
I ungefär hela mitt liv har du funnit i mitt liv, som vän, barndomsvän och ett charmtroll.. ända tills för ett årsen. 1 helt år har gott sen den tragiska händelsen.
Du lämnade oss och vår värld... Jag klandrar dig inte för det, det kommer jag aldrig göra.
Jag vet att du har det säkert bra nu, åtminstonde hoppas jag på det.

Tänkarna är många

saknaden är stor, minnet av dig kommer leva med mig i mina tankar.
Jag saknar dig så vännen, det känns verkligen i hela kroppen att idag är en sorglig och jobbig dag. Jag vaknade med tårar i halsen.


Simon jag tänker på dig.
Vila i frid Världens Bästa Simon !

Ovido - Quiz & Flashcards