Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Frida - 13 januari 2010 17:15

efter ett långt uppehåll från min värld i Borlänge har den äntligen återfödds, och vet ni vad jag stor trivs !
Är hemma hos Greken, och trots att saker och ting blev fel förut, så känns allt jätte lugnt och soft.
Här har vi nu suttit och snakat i flera timmar om livet och mycket annt, känns riktigt bra att jag kan sitta här igen och umgås och snacka utan att de ska kännas konstigt eller fel. Jag trivs med dig, jag trivs att umgås med dig, jag känner mig välkommen hos dig.


Trots att det finns visa saker och ting som jag skulle vilja säga, så är de kanske fortfade för känsligt ännu, saker och tankar jag önskar jag sagt för länge sen. Men tiden fick aldrig sin gång, och nu vet jag att inget av de där betyder nått längre.

Men om jag kunde skulle jag kanske vilja säga vissa saker bara för att få det sagt. Men de får ligga på is ett tag till, tids nog löser sig det med.



Men jag är så grymt nöjd och glad över att jag sitter här och umgås med dig , precis lika avslappnat trevligt som förut. Tack!


snart ska vi leka med Jocke och grabbarna med, dom ska väl ut sen men jag stannar nog hemma , Praktik och annt man ska upp till .


Jag har världens bästa känsla att i kväll kommer bli en toppen kväll

Av Frida - 13 januari 2010 14:58

Det kommer bli bra, det kommer bli så jävla bra !!
Inget kan stoppa mig nu, livet rullar på i en bra fart. Ni kan inte stoppa mig nu.
Imorgon är det onsdag och CaféCaoz, äntligen kommer lite kvälls och Musik jobb:)
Snart ska man leka med Greken och Jocke, efterlängtat!


Hoppas jag hinner med att hälsa på Samuel i Leksan i helgen, jag skanar honom.


7 månader idag, tack för all kärlek <3


Ovido - Quiz & Flashcards