Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Frida - 16 januari 2010 22:15

precis hem kommen från Rockkarusellen i Djurås, mycket mer variation på nivå på band och genrer.
Bäst var, kanske inte så oväntat.. Sense to fall från Djurås.
FYFAN! va bra dom var ikväll, lätt en av deras bästa.
Vilken jävla spelglädje och utstrålning, och fan va david har blivit grym och säker på sin röst.. Ja jävlar! Jag leer stor!


Kul att träffa lite gammalt Djurås folk igen också, trots att man aldrig hörs länge så har man jävligt mycket att prata om och glädje av att ses.. men man vet ändå att man håller de till en bra nivå , vi ses nu och kanske en annan gång i framtiden , och inget tjat om " vi måste ses och ta upp kontakten igen" och aldrig blir av. Nej man är så förståding och vet vart man har sin relation i det hela. De blir Då, nu och kanske en annan gång iframtiden. Aja , ialf kul att seoch höra att de går bra för folket.


Får väl se om de blir nå litet  i Tidningen på Måndag då.


Nu ska jag glo på film och sova , jävla skönt de är att vara hemma hos mamma och pappa igen .
Imorgon ska jag hjälpa Brosan med affisch till hans Lan.

Av Frida - 16 januari 2010 12:25

En vecka på Cozmoz har gott, veckan har ibland varit seg och lugn, men trots allt har veckan runnit iväg.
Två kvällpass på caoz, gjode susen och rockkarusellen var rolig igår :)
Men det är ju förstås inte så konstigt att veckan runnit iväg med tanke på vilka härliga människor jag har runt om mig hela dagarna :)
Mycket skratt och larv, precis som det ska vara :)
Rikard är nog ändå den tokigaste på kontoret.. Och han ska överbevisa Mia och Boomtowns teori om att " allt är fridas fel" Iställe ska säger Rikard att allt är " Fridas förtjänst" Hahha jag har ju tydligen lyckas med att få han att ta hål i årat och att det var klockt av honom att sluta använda facebook... Undra hur allt slutar när jag är klart på Cozmoz? haha !



Idag blir det rockkarusellen i Djurås, länge sen jag var på Drömkåken och hälsa på nu. Johan kommer ju lätt ha ett stort förhörsamtal om hur livet är .. Och de ska bli kul att berätta det för honom .

Ovido - Quiz & Flashcards