Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Frida - 23 januari 2010 11:18

Undra om man ska orka ta sig till Leksand ikväll eller bara ligga kvar här i sägen ..

Sjukt trött.. Kom hem 3 igår efter att tittat film och lite tv-spel hos Jinx, me alex.
Ögonen var trötta redan vid 23, underligt nog såg jag hela filmen.
Ni som känner mig vet att de är nästan omöjligt om jag är trött.. eller ja ibland behövs inte tröttheten finnas :) Haha

Tros det älskar jag film, igår såg vi Coriline, som vanligt är Tim Burtons filmer ett mäserverk och går i samma mystiska stil.



Känns som att jag har fått en hel del att tänka på ...

Undra hur allt detta gick till. undra hur det kommer bli

Drömmar, frågetecken..


kanske borde jag sitta hemma och fundera, eller bara skita i det och vara i Leksand me Samuel. Saknar ju den grabben som fan. Ja kanske är bäst att jag låter bli att tänka just nu.. lägger saker på is och se vad tiden vill med allt , ett tag.
Så kan jag leka med Samuel och bara leka livet och må bra.

Aja vi får väl se...


Ovido - Quiz & Flashcards