Alla inlägg den 20 september 2009

Av Frida - 20 september 2009 15:02

Nu var de länge sen jag sist skrev.. har nog varit alldeles för mycket som hänt nu den senaste tiden , så jag har varken hunnit eller tänkt på att blogga.
Så de här får bli en uppdatering.


Jag har börjat Studiera i Leksand, Uppleveleentrepenör , Entrepenörskolan . En KY utbildning med mycket praktik och praktiska ämnen . En klass med 23 Kreaktiva och härliga människor. MONGOKLASS där alla är flummiga och glada. JAG trivs , jag skrattar och jag leer varje dag, hahah :D Ny energi, fast de har ju bara gått en månad... Känslan kan ha ändrats fram till Jul , men de tar vi då . NU går jag ialf en Linje som passar mig och jag får inrikta mig på de jag vill och kan, Musik och event.


Jag och Pontus har nu varit tillsammans i 3 månader, tre problem fri månader

tyvärr hinner vi inte ses lika ofta nu sen skolan drog igång, men de är en vane sak.
Vi klarar de kanon ! <3


sett mimikry 52 gånger, Längtar till våren då dom börjar spela igen.


Jag flyttar snart till leksand, ska bli skönt.
Testa på att bo själv och bli ännu mer självstäningt, behövs nog.


JAG SAKNAR MINA cepämedia klasskompisar väldigt mycket just nu, antar att jag inte vågat släpppa taget om tryggheten som jag hade där och låtit leksand bli en del av tryggheten nu.. men de kommer.
Just nu är jag någonstans mittemellan, längtar tillbka med söker de nya, försöker smälta och lägga ett nytt pussel.
Jag måste inse att jag måste lämna mitt gamla Alderland och finna mitt nya
För i Alderland ska ju allt vara som de ska.. 


ALLT LÖSER SIG ! som FEJ skulle ha sagt ;)

// Fritch

Ovido - Quiz & Flashcards