Alla inlägg den 24 september 2009

Av Frida - 24 september 2009 17:59

drömma , tänka , blicka tillbaka och sväva iväg

de måste man väl få göra ibland?
Jag har svävat bort så mycket nu dom senaste dagarna, nästan som jag glömt bort och leva här och nu.
Varit så inne i mina dagdrömmar att jag inte märkt att tiden gått..
sitter i min egen lilla värld och ler och skrattar för mig själv, är uppe i det blå

kanske är de nyttigt att bara få sväva, sväva och vara helt obrydd av vad som sker i nuet

eller ska jag försöka komma ner på jorden igen och se verkligheten?

Kanske söker jag efter nått?


Mitt i alla dagdrömmar och fantasier, gräver jag ner mig själv hos DIG

Ja jag vet , DU , Du som alltid kommer leva inom mig på något vis
Du som är anlednigen till att jag tror ,DU som får mig att lee lite extra inom bords, DU som ger mig en kick, DU som ger mig en rysning innom bord. DU som får mig att vilja försöka hålla i känslan

men ändå DU som fått mig att gråta, och tappat bort mig i känslan
DU som är på någosätt en Illustion i mig själv eller för bra/dåligt för att de ska funka i verkligheten.

Du är inte lätt att tolka eller förstå, men  du ÄR ÄNDÅ DU!

Ovido - Quiz & Flashcards