Alla inlägg den 27 september 2009

Av Frida - 27 september 2009 09:06

Ta mig i land igen ?
Ja är ute och svävar , borta i min ege vilda fantasi.
Den är fulld av makalösa ögonblick som drar mig mot öppet hav. 

Ett hav fylld med möjlighter och  inga hinder.
" I natt är hela standen vår"

Svävar och drömmer mig bort, jag vill inte ta mig härifrån.
Hoppar runt bland lyckliga och mysiga studer
solsken och ett leeende som skiner.
Det doftar , det doftar DU i rummer.
Håller tygstycket hård, blundar och Lukar, doften är DU

och inget kan hindra mig att se, se det mitt inre gömt men inte vill glömma.
Kom och ta mig dit, dit där ingen kan mig fälla.

" Mitt Hjärta skulle bli ditt på någotvis"

tankar och minnen står mig upp i halsen

Drömmar fångar mig och driver mig ut mot halvet.

Ta mig i land?




Ovido - Quiz & Flashcards