Alla inlägg den 26 september 2009

Av Frida - 26 september 2009 15:09

Så har man bott i stugan snart en vecka, känns riktigt bra . Trivs att bo ihop med Nike, sen har vi Isa och Stålis som kommer förbi ganska ofta och myser med oss i soffan vilket ger Massa mer plus!

Hemma hos mamma och pappa idag, Har släkt som är här över helgen så jag tänke att de var bäst jag åkte till Bäsna.
Men fan va rastlös jag känner mig av att vara i Bäsna igen, är ju inte som på söderbacken då man går in hos alla grannar och leker om man har tråkigt.
Ganska bortskämd på de viset,  man är aldrig ensam. Vilket är skönt,givetvis finns de en negativ sida av de med, men de har jag inte stött på än. Men som sagt bara första veckan jag bor hemifrån.
Men jag tror på de här och ja för första gången har jag inte hem längtan.

Var nog rätt tid att flytta .

Hade nog inte stått ut att bo kvar i bäsna , jag är berode av vänner och närhet och här, visst har jag vänner men inte som jag umgås med så ofta ..  Vänner man slutade umgås med sen man slutade Högstadiet, men som man hejar och pratar med när man väl ses. Men mer är de inte, så jag kände mig mest instäng och ensam .
Puch.. Nu är all den där instänga känslan ur mig.


Ikväll ska vi bada tunna och gotta oss :)
Pontus , Johannes och Petra kommer hit ikväll med, mycket trevligt!

Poos har bestämt sig för att Åka upp till Dalarna och hälsa på nästa vecka

AAAAAAAAAaaaaa va jag LÄNGTAR!!!!!<3


Fritch



Ovido - Quiz & Flashcards