Alla inlägg den 30 september 2009

Av Frida - 30 september 2009 16:36

Vi har projekt vecka i skolan.
Det är väldigt energi krävade men mycket lärorikgt och kul.
Våran grupp har som uppdrag att komma men förbättringar och ändrigar , inredning på brandmannes ungdomsgård del.
Mycket jobb och slit, men otroligt erfarenhets rikigt. Ett riktigt uppdrag av en uppdragsgivare,mycket att tänka.
Men nu har vi tillslut lyckats med de och skrivit rapporten klar och allt.. vilken lättnad :)
Nu har vi bara förberedelse för redovisnig kvar, skönt!
På fredag är de redovisning då jävlar ska vi ge gärnet !

De blir säkert as bra .


Idag anländer en efter längtad Poos till Dalarna:)
Jag längtar så tills jag få se och snacka ur mig om allt med henne, dra alla intärn skämt och bara vara !
Kvinni, jag har längtat !!!!!!!<3


Nu ska jag bara ta de lungt och lata mig resten av dagen , för jag orkar inte mer.
Skjut mig jag är en Björn!!

Ovido - Quiz & Flashcards