Direktlänk till inlägg 13 januari 2010

Hemma hos greken

Av Frida - 13 januari 2010 17:15

efter ett långt uppehåll från min värld i Borlänge har den äntligen återfödds, och vet ni vad jag stor trivs !
Är hemma hos Greken, och trots att saker och ting blev fel förut, så känns allt jätte lugnt och soft.
Här har vi nu suttit och snakat i flera timmar om livet och mycket annt, känns riktigt bra att jag kan sitta här igen och umgås och snacka utan att de ska kännas konstigt eller fel. Jag trivs med dig, jag trivs att umgås med dig, jag känner mig välkommen hos dig.


Trots att det finns visa saker och ting som jag skulle vilja säga, så är de kanske fortfade för känsligt ännu, saker och tankar jag önskar jag sagt för länge sen. Men tiden fick aldrig sin gång, och nu vet jag att inget av de där betyder nått längre.

Men om jag kunde skulle jag kanske vilja säga vissa saker bara för att få det sagt. Men de får ligga på is ett tag till, tids nog löser sig det med.



Men jag är så grymt nöjd och glad över att jag sitter här och umgås med dig , precis lika avslappnat trevligt som förut. Tack!


snart ska vi leka med Jocke och grabbarna med, dom ska väl ut sen men jag stannar nog hemma , Praktik och annt man ska upp till .


Jag har världens bästa känsla att i kväll kommer bli en toppen kväll

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 8 maj 2010 22:47

Berätta hur du gör Berätta hur du gör det är en käsnla som du lämnar när du vänder bort din blick berätta hur du gör det är en känsla som du lämnarnär du vänder bort din blickbedet är en känsla som du lämnarnär du vänder bort din blickberät...

Av Frida - 5 maj 2010 08:11

Jag skrattar,leer, glöder lever och njuter. Som en Somrig refrefräng övervinner det onda svävar mina steg framåt. Dansar omkrig, det flöder Musik i mina öron. Undrar om du vet hur mycket jag inspireras av DIG Tack för att du är min vän ...

Av Frida - 16 april 2010 08:29

Förra Helgen var så där behövlig och älskvärdHela fredagen tillbringades tillsammans med GALoch kvällen slutade med efter längtade Mimikry ( 56 spelningar) Ohh jag var alldeles varm och rörd inom mig. och lite skenerad över en viss person och situvat...

du

Av Frida - 4 april 2010 19:51

Tror du aldrig kommer förstå vad du gjort inom mig... Tänt något jag inte kan släcka, för alltid glöder de lite lite lite.... ...

Av Frida - 30 mars 2010 10:51

So is it goodbye? Is it time to set you free? Is it time to let it fly? Is it time to let it bleed We used to take turns To cover up the pain Deep below it burns And the fellin' still remains You're gonna find someone new I really hope you do 'Caus...

Ovido - Quiz & Flashcards