Alla inlägg den 5 december 2009

Av Frida - 5 december 2009 20:51

Var på Garage igår, Grabbarna gjorde en grymt bra spelning och de märktes hur otroligt kul och peppade dom var för kvällens spelning, vilken energi och vilja.
Mer än vanligt, och de är ju så de ska vara ..man ska ge gärnet på spelningar och tävlingar som denna ..
Tyvärr vann dom inge , me de gör inge dom vann publikens hjärta ändå:)
Rävsax troligen världens näst bästa skogsmetal band ;)


Kvällen blir lugn framför Tv, jag var helt slut igår

och ännu tröttare dag.. Jag var som en säck idag

legat och sovit flera timmar under dagen och känner mig fortfade sliten

Magen verkar.. och jag vet inte om de är både mesvärk och laktos skit ?
Fast de är nog lite av både troligen..
kramp och GASER i mängder är de ialf.. ILLA riktigt illa.. Vrider och vänder, snart är väl magen vänd ut och in..

aja de går nog över.


Pontus, Chrisse och Jesper ska gå på Kiss i Juni
Jesper frågade om jag ville med för dom hade en biljett över..
JA!
De är väl självklart, man missar väl inte en sådan chans och med tanke på att deras biljetter redan är slutsålda , så blev svaret JA!!
Visst jag kanskde inte tycker dom är väldens bästa och kanske inte hundra min musiksmak.. Men de är ändå ett band som jag lyssnat på när jag var mindre och hur häftligt vorre de inte att stå!( Ja för vi har stå platser) där i en fullsatt arena och se dom. Hur mäktigt som helst!
så jag vågade ju aldrig säga nej, så Kiss Blir de nog i Juni . :)



Nästa helg ska jag lämna Dalarna och dra Norröver.
Ö-vik

Leka med Oscar, bada äventyrs bad och se Lillasyster.
Jag längtar dit, de ska bli en grym helg.
Och nej.. jag skiter fullstädningt i om folket i skolan tycker jag är tråkig som inte är med på sista festen innan Jullovet.. Jag är inte världens största fest människa och jag är inte i skolan för att festa , utan för att lära mig.
och dessutom de kommer fler fester... Många många mer.
Ö-vik åker man inte till över en dag, de här var den enda helgen som passade bra.
Ö-vik är bra, Oscar är en toppen bra människa.
Jag behöver en hel helg utanför Dalarna och bara vara.
De kommer bli kanon.



Nu ska jag fortsätta med min slappa lördag.
// Fritch


Ovido - Quiz & Flashcards