Alla inlägg den 21 december 2009

Av Frida - 21 december 2009 10:09

undra om jag vilsen är, undrar om det är vintern som ligger på, undra om de är tyggheten som skalas av, undra om de är tankarna som spökar, undrar om de är känslorna som kråglar. .men ingen annan vet mer än jag eller?!
finns de nått därut som helt och hållet förstår vad man går igenom och känner.




alldeles strax ska jag åka med bussen in till stan, måste hitta en klapp till storebror.
vill inte ens tänka på vad mycket folk de kommer va.
Sen blir de kära Gränges till karln, lär träffa han så här dagarna innan jul.
Kärlek och närhet behövs i detta vinter mörker.




Av Frida - 21 december 2009 00:33

Här ligger man mitt inatten och inte kan sova, har redan nu fått dåliga dygnsvanor, illa.. Hahha XD
Jag känner ingen julkänsla alls, har förstås nästan aldrig tyckt om Julen

ialf inte på dem senaste 5 åren.
Men i år kan de bli helt OK, är trots hemma och har ledigt.
ser inte Julen som Julen utan mer som en trevlig kväll med familjen, och de behövs.

men jag skulle inte ha nå emot om vi nu hoppar över julen, och tar direkt typ LIAN, ja för nu vill jag ut på praktik och ha kul på cozmoz. Cozmoz och leka med rikard och hjalle hela dagarna.. Jävlas och busa med dem:) Toppen


Mjoo nyår imellan skulle inte vara fel heller.. blir nog Bondeland , och jag saknar Bondeland. :)


Juste nu skulle jag behöva åka iväg, ja jag vet jag var nyss iväg och flängde men man får mer smak. Har kollat på resor som en galning, jag och sandra drar ju utomlands i sommar, de ska bli fantastiskt!


Nej va säger ni?! Vi hoppar Julen och drar vidare i livet!


Ovido - Quiz & Flashcards