Alla inlägg den 15 december 2009

Av Frida - 15 december 2009 18:18

Idag måste jag verkligen få tag på dig, lär väl ringa

jag har fan ju ont i magen av oro..
du var inne en snabbis nu precis, sen drog du  direkt.. :S
aaa då får man ju ännu mer för sig att du undviker.

Men kanske tar jag allt för på förstort allvar..:S
Ja kanske borde se att en glad smiles faktiskt  är ett tecken på gott.

Hur som helst, jag ringer dig

för jag kan inte gå runt och vara orolig hela dagarna..



Imorgon är de Julupplevelse för hela skolan, de ska bli kul:)
åh även att de är sista rycket innan Jullovet, ja jag längtar till jul för en gångs skull.. inte för Julhysteriet eller likade utan just för att få vara hemma och vara med familjen, vara ner och vila..
sen är de sista dagarna här i Leksand påväldigt länge, tillbaka i feb

först är de LOV sen ska vi ut på LIA( lära i arbetet), jag ska vara på Cozmoz me Rikard , de ska bli kul:)



Jag längtar tillbaka till Ö-vik

jag Längtar efter älsklingen

Jag längtar efter att få åka bort, utomlands med mamma och bröderna.
kanske även en resa me sandra i sommar med.
Ja juste jag Längtar till sommaren också.

Ja jag längtar!

Ovido - Quiz & Flashcards