Alla inlägg den 13 december 2009

Av Frida - 13 december 2009 18:51

Så sitter man på tåget på väghem, konstigt de känns.
Jag trivdes sjukt bra i Ö-vik, absolut en av alla kandidat städer att bo i.

Norrlänskan  i mun är grov, och varje gång jag pratat i telefon  med pontus har han kalagt.. "sluta prata norrlänska frida."
Varför ska de vara så svårt att behålla Dalmålet för mig för?
Jag älskar dalmål och önskar jag kunde behålla de mer.. Jag vill ju visa vart jag kommer ifrån.
NEJ NORRLÄNSKA är vackert med..
( fan va dom kortar av alla ord)


aja, helgen har varit så himla behövlig

inget kanske riktigt blev av de som vi hade planerat jag och Oscar mer än att sova på musikhuset, vilket var grymt mysigt.

Men helgen har varit bra ändå, jag har varit omgiven av massa härligt folk

skrattat och totalt laddat om mina batterier..
Jag behövde komma iväg, behövde få se ny miljö och andas ny luft.
och allt detta har jag fått..

Tänk va de är skönt att man har vänner lite överallt, så man kan dra när de känns drygt och jobbigt att vara hemma.. Ö-vik var en sån plats där man trivdes .
skit fin stad, lagomts stort.


Oscar lärde mig en sak, en viktig sak

som jag verkligen ska ta vara på..


Naturlighet handlar om att vara tygg i sig själv inför andra.


Jag pluggar in resan till Ö-vik, den här helgen i facket där alla bra minnen ligger. För Ö-vik  resan ska jag minnas... och de lär ju bli fler.
2010 är öppen  för en massa trevliga resor :)


Oscar kom lek med mig i Dalarna snart, och ta med dig dina vänner.
Ni är välkommna.

Ja helgen var toppen, helt prefekt.

HEJDÅ NORRLAND , HEJ IGEN DALARNA!



P.s idag är de ett halvår med Älsklingen <3

Ovido - Quiz & Flashcards