Alla inlägg den 9 december 2009

Av Frida - 9 december 2009 00:33

Pontus Pekka slaktarn Dahlin
Tack för att du står ut med mig när jag får mina humör svägningar och är menbarn och dampigt, tack att du orkar med mig när jag är arg och ledsen.
Tack för att du stöttar mig när något dumt har hänt, tack för att du tröstar när jag är ledsen.
Tack för att du förstår hur jag tänker,tack för att du kan förstå dig på mig och min konstiga hjärna.
Tack för att du fattar att man inte kan ses varjedag, tack för att du förstår att skolan måste pririteras.

Tack för att jag är välkommen hem till dig när, hur som helst, ditt hem känns alltid varmt och välkommnade.
Tack för att du visar att du bryr dig och vill mig, tack för att du finns vid min sida.

Tack för att du är lika mogo i skallen som jag :D
Tack för att du orkar stå ut med en Punkmogo medans du själv är metallfjant.
Puss , ett halvår på söndag. Älskar dig <3

Ovido - Quiz & Flashcards