Alla inlägg den 20 december 2009

Av Frida - 20 december 2009 20:10

Tänker inte låta tiden gå till spilo av allt tänkade..
Men jag och karro kom fram till en sak.. När man var ung var man osäker på sig själv man letade.. hittade trygghet.. sen när man blir hm.. ungefär som oss.
19 år precis gått ut gymnasiet alla vänner försvinner åt varsitt håll

då händer de nått igen.. man skalas av , tryggheten tappas bort och man blir allt mer orolig för framtiden.. Bajsläskigt!
För jag känner verkligen hur de stämmer på mig, jag kom till leksand med säkerhet och trygghete, men jag känner hur jag mer och mer har tappat bort den trygghet jag hade då.. Skalas av, mer rädd för att bli vuxen en någonsin.
menar.. Va händer sen när man flyttar ifrån Dalarna och de som fortfade är de stabila i livet? Vad händer sen?

Alla går ju faktiskt åt varsitt hål, gör sina saker och val.
Kommer man stå ensam kvar sen?

Jag är livrädd för att bli STOR.
samtidigt så kommer jag på mig hela tiden, tänka "vuxet" tittar på ungdommarna och tänker ... hur vågar dera föräldrar släppa iväg dom så... men faktum är jag fick vara ute lika mycket jag när jag var runt 14.
men man oroar sig och tycker.. de är mycket värre nu.
Men oj är de verkligen de ?

hm...




Jag saknar Poos
Jag saknar Helena

Jag saknar Malin
Jag saknar Karro
Jag saknar Oskar
Jag saknar Acke
Jag saknar Pontus
Jag saknar Jim

Jag saknar stålis
Jag saknar Sandra

<3

Av Frida - 20 december 2009 02:18

jag antar att jag inte kommer lägga ner de här försen jag har fått klart tecken på hur de helt står still?
Jag faktiskt avskyrr när folk gör så här, varit med om de förut och de gör sönder än.
Man pratar sjukt mycket en längre tid, väldigt öppen om saker och ting.
Verkligen visar sina bra sidor, gooa sidor.
Jag åkte och hälsade på, ofrade en hel helg och jävligt mycket pengar( mer än vad jag hade råd med )för att hälsa på dig.

Jag trode vi hade en grym helg , de verkade ialf så.
va har då gått snett?
Kommer hem och inte ett ord har jag hört på 1 veckor.
Verkligen jätte shysst.... Nej

Fattar du inte att jag blir orolig och tror att jag har gjort nått. eller ialf att något är fel.
och när jag frågar får man inge svar, eller njaa ett snabbt nepp..
men lägg av , jag har ring skickat sms , varit på msn

för att jag vill prata med, ganska viktigt faktiskt.
men NEJ, inte ett svar.. Inte ett enda litet pip!
de tar på mig, verkligen oroar mig och känner mig äckligt sård.
Man tar väl ändå upp saker om man har ett problem, men jag kan inte se att de skulle vara det. om så de finns, så vill jag veta och lösa det.
Men jag hade väl kanske fel om dig, en bluff som så många andra.
vänt sida helt, från 100 till 0. De sårar mig faktiskt riktigt mycket.
Men om jag har fel är det nog dags att visa motsatsen, för jag mår allvaligt dåligt av detta.

Ovido - Quiz & Flashcards