Direktlänk till inlägg 24 december 2009

GOD JUL? Pappa jag älskar dig

Av Frida - 24 december 2009 13:08

Pappa jag äslar dig, vad som än händer så finns du där

ställer upp, skjusar donar och har dig.
Du lyssnar alltid, finns alltid när man behöver en hjälpade hand.
Du ser tårarna , ångesten innan jag ens viste om det. Du har alltid stöttat mig igenom alla motgångar och stöttat mig framåt, gett mig ett hopp om ett bra liv. Du har alltid gjort mig glad när jag behövt ett  leende.
Pappa du är underbar, en så fantastisk och fin människa.
Pappa jag önskar jag kunde ställa upp på dig lika mycket så som du alltid  har ställt upp på mig.
Pappa du är inte ensam , pappa jag vill krama om dig

pappa jag vill visa hur mycket du betyder för mig.
Pappa jag är din dotter och kommer alltid vara pappa lilla flicka oavsett vad.
Pappa jag är stolt över att vara din dotter pappa.
Pappa du är min ängel.


Mina önskningar har dom senaste åren alltid varit samma sak.
Jag önskar dig frisk, jag önskar att du ska må bra, jag önskar dig slippa ha ont hela tiden. Jag önskar dig bara väl.
Men jag vet inte om  önskningar kan slå in för de visar hela tiden motsatsen, Pappa jag vill att du ska må bra.. Men NEJ.. Fan du har ju redan gott igenom så mycket.

Har precis fått reda på att pappa har fått deabetes. FAN!
Pappa du behöver inte mer nu, du behöver inge mer plågor.
Pappa jag önskar att du får en dag må bra utan plåga och smärta

Pappa du förtjänar det bästa.

Pappa jag kommer finnas där för dig, precis så som du finns för mig.
Pappa Jag älskar dig


Din lilla dotter Frida


GOD JUL?


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 8 maj 2010 22:47

Berätta hur du gör Berätta hur du gör det är en käsnla som du lämnar när du vänder bort din blick berätta hur du gör det är en känsla som du lämnarnär du vänder bort din blickbedet är en känsla som du lämnarnär du vänder bort din blickberät...

Av Frida - 5 maj 2010 08:11

Jag skrattar,leer, glöder lever och njuter. Som en Somrig refrefräng övervinner det onda svävar mina steg framåt. Dansar omkrig, det flöder Musik i mina öron. Undrar om du vet hur mycket jag inspireras av DIG Tack för att du är min vän ...

Av Frida - 16 april 2010 08:29

Förra Helgen var så där behövlig och älskvärdHela fredagen tillbringades tillsammans med GALoch kvällen slutade med efter längtade Mimikry ( 56 spelningar) Ohh jag var alldeles varm och rörd inom mig. och lite skenerad över en viss person och situvat...

du

Av Frida - 4 april 2010 19:51

Tror du aldrig kommer förstå vad du gjort inom mig... Tänt något jag inte kan släcka, för alltid glöder de lite lite lite.... ...

Av Frida - 30 mars 2010 10:51

So is it goodbye? Is it time to set you free? Is it time to let it fly? Is it time to let it bleed We used to take turns To cover up the pain Deep below it burns And the fellin' still remains You're gonna find someone new I really hope you do 'Caus...

Ovido - Quiz & Flashcards